Pierś z kurczaka w kremowym sosie serowym

Czemu mnie tak długo tutaj nie było? Wymówek pewnie znalazłoby się wiele: a to brak czasu, a to baterie w aparacie się wyładowały, a to ciasto zostało zbyt szybko zjedzone. Przez ten czas nagromadziłam sporo przepisów i część z nich już przetestowałam, jednak spora ilość czeka w kolejce "do wypróbowania". Mam nadzieję, że blog ten pomoże mi w stworzeniu pewnego rodzaju bazy danych, bazy z przepisami, które łatwo będzie znaleźć. Będzie można mieć pewność, że mała karteczka z przepisem nigdzie się nie zgubi ;) Chciałabym też, aby był inspiracją dla innych, ale póki co - kolejny wpis. Tym razem jest to propozycja na szybki i niedrogi obiad - pierś z kurczaka w sosie serowym. Idealny przepis dla zabieganych, polecam!


Składniki (dla dwóch osób):
  • duża pierś z kurczaka
  • opakowanie serka topionego, śmietankowego
  • pół pęczka szczypiorku
  • sól, pieprz, tymianek
Pierś z kurczaka umyć i osuszyć papierowym ręcznikiem. Przekroić na dwa kotlety. Przyprawić solą, pieprzem i tymiankiem. Usmażyć na patelni grillowej lub w opiekaczu/grillu elektrycznym.
Przygotować sos: do rondelka wlać ok. 50 ml wody, dodać serek topiony. Gotować na wolnym ogniu, cały czas mieszając, dopóki serek się nie rozpuści i powstanie kremowy sos. Dodać posiekany szczypiorek, ewentualnie doprawić do smaku. 
Usmażonego kurczaka podawać z sosem.

Smacznego!






1 komentarzy :

  1. Kurczak wygląda bardzo apetycznie.. Ja też tak czasami mam, że przez jakiś czas znikam i wymyślam tysiące usprawiedlliwień co do swojej nieobecności. Czasami trzeba odpocząć :-)

    OdpowiedzUsuń

 

Dołącz!

Obserwatorzy