Konkurs i akcja kulinarna "Zdrowy Lunch Box"

Poranek.
Praca.
Niespodzianka.



Od poniedziałku do piątku. Wstaję, myję się i ubieram, maluję się i zasiadam do swojego śniadania. Mam chwilę czasu na przeczytanie chociaż kilku stron ciekawej książki, nad którą zasnęłam wieczorem, dyskutuję z P. o bieżących sprawach lub snujemy jakieś plany. Ostatni łyk herbaty i zmierzamy w stronę drzwi.
Zanim dopadnie mnie pierwszy głód w pracy myślę o tym, że mogłam pomyśleć o tym wieczorem i za pół godziny nie musiałabym po raz kolejny zastanawiać się co przekąsić na drugie śniadanie lub lunch.
Przeglądając internet natknęłam się na maaaasę świetnych sposobów na przełamanie codziennej, dla wielu kanapkowej, rutyny. Wpadłam też na pomysł - dlaczego nie zorganizować akcji kulinarnej, w której inni blogerzy również mogliby zaprezentować swoje pomysły na zdrowe, nie-kanapkowe lunch boxy? :)


Dlatego zapraszam Was do wzięcia udziału w mojej akcji kulinarnej!
Przepisy, które będą brały udział w akcji powinny być pomysłami na zdrowe lunch boxy do pracy, na uczelnie lub pakiety dla dzieci. Niestety, nie mogą to być kanapki! ;)
Mówię stanowcze NIE drożdżówkom ociekającym lukrem, hot-dogom ze stacji benzynowej, sałatkom z majonezem z pobliskiego spożywczaka czy stołówkowym kanapkom z żółtym serem!

KONKURS!
Spośród wszystkich przepisów biorących udział w akcji wybiorę jeden, który otrzyma ode mnie nagrodę książkową - niespodziankę ;) Wybiorę przepis, który mnie urzeknie, zaskoczy, poruszy, zwali z nóg!

Więc jak, podejmiesz zdrowe wyzwanie?



Zdrowe Lunch Boxy



0 komentarzy :

Prześlij komentarz

 

Dołącz!

Obserwatorzy